5 krok贸w do wprowadzenia dobrych nawyk贸w…

馃搶 5 krok贸w do wprowadzenia dobrych nawyk贸w

Nie wiem, czy wiesz, ale Twoje 偶ycie to w jakim艣 sensie zbi贸r nawyk贸w – czynno艣ci, kt贸re wykonujesz codziennie z tzw. automatu, bez refleksji, jakby pod艣wiadomie. Nawyki i przyzwyczajenia kszta艂tuj膮 Twoje 偶ycie. Dlatego warto przyjrze膰 si臋 dok艂adnie wszystkiemu, co robisz, od rana do nocy, przeanalizowa膰 swoje dzia艂ania, aby dostrzec, jakie przyzwyczajenia od lat buduj膮 Twoj膮 codzienno艣膰.

馃搶 JE艢LI CHCESZ, ABY TWOJE 呕YCIE WYGL膭DA艁O INACZEJ NI呕 DOTYCHCZAS, NAJPIERW MUSISZ ZROBI膯 CO艢 INNEGO NI呕 ROBISZ ZWYKLE.

Wiem, nie b臋dzie to 艂atwe. Trudno jest nagle wyzby膰 si臋 przyzwyczaje艅, kt贸re kszta艂towa艂y nas przez lata, sta艂y si臋 ju偶 mechanizmem, rutyn膮. To mo偶e by膰 ci臋偶ka praca, ale jestem pewna, 偶e wprowadzi w Twoje 偶ycie wiele samozadowolenia 鈽猴笍
B膮d藕 jak ludzie sukcesu – wypracowali oni nawyki, kt贸re doprowadzi艂y ich do 偶ycia, o jakim marzyli 馃槏

Co ciekawe – dobre nawyki s膮 trudne do wypracowania, ale wspaniale si臋 dzi臋ki nim 偶yje.
Natomiast z艂e nawyki nabywamy 艂atwo i szybko, ale trudno z nimi 偶y膰 i nie jest 艂atwym je wyeliminowa膰.

馃尭 A oto 5 krok贸w, kt贸re mog膮 Ci pom贸c w wprowadzaniu w 偶ycie nowych dobrych nawyk贸w:

1. PODEJMIJ DECYZJ臉, 偶e chcesz co艣 zmieni膰 na lepsze.
Jeste艣 warta tej zmiany! ZACZNIJ JU呕 DZI艢.

2. WYBIERZ JEDEN DOBRY NAWYK.
Zacznij od jednego nawyku. Nie bierz sobie za du偶o na g艂ow臋. Wybierz jeden, kt贸ry wydaje Ci si臋 najbardziej potrzebny na obecny moment.

3. OBSERWUJ SWOJE DZIA艁ANIA CODZIENNIE
艢led藕 codziennie i zaznaczaj w kalendarzu, czy dzi艣 si臋 uda艂o?

4. R脫B TO PRZEZ 21 DNI
Psychologowie uwa偶aj膮, 偶e na ukszta艂towanie nowego nawyku potrzebujemy 21 dni. A wi臋c b膮d藕 konsekwentna i r贸b to przez najbli偶sze 3 tygodnie.

5. CELEBRUJ SUKCES
Mo偶esz by膰 z siebie dumna, 艣wi臋tuj fakt, 偶e Ci si臋 uda艂o. B膮d藕 dla siebie dobra 鉂わ笍馃弳馃巵
Teraz mo偶esz bra膰 si臋 za kolejny nawyk 馃榿
Powodzenia!